wielickaspizarnia.pl

Pod tym adresem internetowym (wielickaspizarnia.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Takie domeny wiele łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są łatwiejsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem adresu dla swojej działalności? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, co robisz, a wyszukamy na pewno odpowiednią domenę, zawierającą najważniejsze frazy kluczowe. Tylko napisz do nas!


3. Posiadam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia domeny?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza jedynie co miesiąc abonament za serwis, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak powstają treść dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać teksty, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób wynajdziemy kwestie, które zaciekawią przyszłych czytelników. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy samodzielnie: tworzymy treści, by były interesujące dla klientów, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach ilustracje?

Wykorzystujemy fotografie z największych internetowych banków zdjęć. Naturalnie możesz dostarczyć naszej firmie swoje fotografie, jeśli posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientom opracowaną przez nasz zespół stronę z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 10 dni roboczych na spisanie wszelkich zmian. Bezpłatnie zmienimy serwis.


8. Dla kogo skierowana jest ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać inny adres swojego serwisu, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma zawsze musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Na pewno wytłumaczymy, jak to bezproblemowo zrealizować.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za pisanie treści na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od tworzenia tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz poprawki na stronie WWW, napisz zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!